בחירה נכונה של תספורת
top of page

בחירה נכונה של תספורת

גם את לא תמיד בטוחה איזה תספורת הכי מתאימה לך?

בלה דונה מספריים למעצבי שיער - רוצה ללמד אותך איך לעשות את זה נכון.

מספריים מקצועיים לספרים ומעצבי שיער של חברת בלה דונה
איזה תספורת הכי מתאימה לך?

טרנדים באים והולכים וזה לגמרי בסדר להיסחף אחריהם, אבל יש פרמטרים שיותר חשובים בבחירת התספורת שלך: סוג השיער שלך, האופי, הסגנון שלך, ואורח החיים שלך. אבל יותר מכל, חשוב להתאים אותה למבנה הפנים שלך.

אז איך אנחנו עושים את זה?


פנים אובליות

לפנים אובליות (אליפטיות) נוכל להתאים את כל סוגי התספורות, כי זהו מבנה פנים מאוזן, בו המצח והסנטר שווים ברוחבם.


פנים ארוכות

לפנים ארוכות לרוב נתאים תספורת קארה או נשלב פוני. על מנת להעניק נפח וליצור אשלייה של פנים קצרות יותר. לרוב נבחר בשביל בצד ונזהר מתספורות קצרות או ארוכות מדי, שיכולות להבליט קצת יותר את אורך של הפנים.


פנים עגולות

לבעלות פנים עגולות לרוב נתאים תספורת חלקה וארוכה, על מנת לייצר מראה ארוך יותר ופחות עגול. לרוב נעדיף להימנע מתספורות מדורגות, המייצרות נפח ומדגישות את העגלגלות שבפנים.


פנים בצורת לב

לבעלות פנים בצורת לב לרוב נתאים תסרוקת בעלת פוני ארוך יחסית, על מנת להחזיר את הפוקוס למרכז הפנים ולהפחית את הפוקוס מהסנטר. אופציה נוספת היא שנבחר בתסרוקת בעלת דירוג שידגישו את עצמות הלחיים.


פנים מרובעות

לבעלות פנים מרובעות לרוב נתאים תספורת רכה ובעלת מראה מעוגל, כמו תספורת מדורגת מתחת לקו הסנטר שמצליחות לרכך את קו הלסת. לרוב נימנע מבחירה בתספורות בעלות קווים גיאומטריים חדים.


פנים בצורת אגס

לבעלות פנים בצורת אגס לרוב נתאים דירוג קל ועדין או תלתלים ושיער קצת נפוח, שיסיטו את הפוקוס מהלסת. לרוב נמנע מתספורות מתוחות לאחור או שביל באמצע ונעדיף לבחור בשביל בצד בשילוב עם פוני "בובה".


איך תדעי איזה מבנה פנים יש לך?

הצטלמי במבט ישיר למצלמה, מבלי להטות את הפנים לשום צד ומבלי לחייך. כשאת מסתכל על התמונה סמני את קווי המתאר של הפנים שלך ונסי להבין באיזו צורה מדובר. והכי חשוב זה לגזור עם מספרי בלה דונה.


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page