בלה דונה מספריים
top of page

בלה דונה מספריים

בלה דונה מספריים מקצועיים זמינים בישראל

מספריים מקצועיים לספרים ומעצבי שיער של חברת בלה דונה
בלה דונה מספריים מקצועיים זמינים בישראל

המותג של בלה דונה מספריים למעצבי שיער מוכר ואהוב בקרב ספרים מקצועיים ברחבי העולם. האפשרות לרכוש את המוצרים של בלה דונה מספריים בישראל, מביאה למעצבי השיער הישראליים את הכלים האיכותיים והמקצועיים עד אליהם, על מנת לאפשר להם כלי עבודה איכותיים שיאפשרו להם לפרוח מבחינה יצירתית ומקצועית.


גזירה של השיער

על מנת לעצב את השיער הספר משתמש בשני סוגים מרכזיים, מספריים לגזירת שיער עם להבים קמורים כלפי מטה. תכנון מנגנון הפעולה והעיצוב הלהבים של מספריים לגזירת שיער, מאפשר לחתוך במהירות ובחדות אזורים נבחרים משיער הראש, לקראת המשך עיצוב השיער.


דילול השיער

הסוג השני של, בלה דונה מספריים, הם, מספריים לדילול השיער. העיצוב של הלהבים המותקנים במנגנון של, מספריים לדילול הוא בדומה לצורה של חרמש. עיצוב זה של הלהבים, מאפשר למעצב השיער, לדלל את השיער תוך ביצוע חיתוך חלק של הקצוות. העיצוב המוצלח של מספריים לדילול. הוא של להבים דקים עם עשרות שיניים קטנות. העיצוב ומנגנון ההפעלה מאפשרות למעצב השיער להשתמש ביעילות עם מספריים לדילול השיער גם על שיער צפוף וסמיך. כשמדובר על מספריי ספרים לדילול, מלבד האיכות ישנם גדלים שונים לעבודה. חשוב לעבוד עם המידה הנכונה של מספריים, על מנת שהעבודה תהיה נוחה וזורמת.


על מקור הכלים, וארץ ייצור ואיכות המוצרים

ביצור של מספריים מקצועיות לספר, יש חשיבות לשאלה איפה לקנות מספריים לשיער. כשמדובר על מספריי ספרים יוקרתיות, ארץ היצור, איכות חומרי הגלם והמקצועיות של החברה המייצרת קריטיים. בניגוד למוצרים זולים רבים שאין הבדל גדול בין הייצור הסיני הזול ליצור האירופאי היקר יותר, כשמדובר על מספריים מקצועיות למעצב שיער, יש משמעות לחומרי הגלם שהיצרן משתמש בו. למעשה, העלות היקרה יותר עבור מותגים איכותיים מצדיקה את עצמה לאורך הזמן.


בלה דונה מספריים עד המספרה במחירים שווים לכל מעצב שיער מקצועי

אם אתם מחפשים מספריים לגזירת שיער, כדאי לכם להכיר את חברת בלה דונה. החברה מתמחת במיוחד בשיווק של מספריים איכותיים למעצבי שיער. המותג שהחל את דרכו באיטליה, התפשט ברחבי העולם ומייצר את המספריים המקצועיים שלו במספר מפעלים ברחבי העולם. חברת בלה דונה מציעה כעת את המספריים היוקרתיים שלה, לספרים בישראל, במחירים מיוחדים ותוך אספקה מהירה של ארבעה ימי עסקים בלבד


8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page