מספרי בלה דונה
top of page

מספרי בלה דונה

מספרי בלה דונה זמינים בישראל במחירים משתלמים

מספריים מקצועיים לספרים ומעצבי שיער של חברת בלה דונה
מספרי בלה דונה זמינים בישראל במחירים משתלמים

המותג של מספרי בלה דונה למעצבי שיער, מוכר ואהוב בקרב ספרים מקצועיים מכל רחבי העולם. האפשרות לרכוש את מספרי בלה דונה בישראל, מאפשרת גם למעצבי השיער הישראליים, לרכוש את הכלים האיכותיים והמקצועיים, שיאפשרו להם לפרוח מבחינה יצירתית ומקצועית.


על ייצור סיני ואירופאי

בייצור של מספריים לשיער, יש חשיבות מכרעת למקום ממנו קונים את המוצר. כשמדובר על מספריי ספרים יוקרתיות, ארץ היצור, איכות חומרי הגלם והמקצועיות של החברה המייצרת קריטיים לאיכות המספריים. בניגוד למוצרים זולים רבים אחרים, שאין הבדל גדול בין הייצור הסיני הזול ליצור האירופאי היקר יותר, כשמדובר על מספריים לגזירת שיער, יש משמעות רבה לחומרי הגלם שהיצרן משתמש בו. למעשה, העלות היקרה יותר עבור מספריים מהמותגים האיכותיים, מצדיקה את עצמה לאורך הזמן.


מספריים לגזירה של השיער

על מנת לעצב את השיער הספר משתמש בשני סוגים מרכזיים, מספרי גזירה עם להבים קמורים כלפי מטה. תכנון מנגנון הפעולה והעיצוב הלהבים של מספריים לגזירת שיער, מאפשר לחתוך במהירות ובחדות אזורים נבחרים משיער הראש, לקראת המשך עיצוב השיער.


מספריים לדילול השיער

הסוג השני של, בלה דונה מספריים, הם, מספריים לדילול השיער. העיצוב של הלהבים המותקנים במנגנון של, מספריים לדילול הוא בדומה לצורה של חרמש. עיצוב זה של הלהבים, מאפשר למעצב השיער, לדלל את השיער תוך ביצוע חיתוך חלק של הקצוות. העיצוב המוצלח של מספריים לדילול. הוא של להבים דקים עם עשרות שיניים קטנות. העיצוב ומנגנון ההפעלה מאפשרות למעצב השיער להשתמש ביעילות עם מספריים לדילול השיער גם על שיער צפוף וסמיך. כשמדובר על מספרי גזירה, מלבד האיכות ישנם גדלים שונים לעבודה. חשוב לעבוד עם המידה הנכונה של המספריים, על מנת שהעבודה תהיה קלה, נוחה וזורמת.


מספרי בלה דונה במשלוח עד המספרה

אם אתם מחפשים מספריים לעיצוב שיער, כדאי לכם להכיר את חברת בלה דונה. החברה מתמחת במיוחד בשיווק של מספרי בלה דונה איכותיים למעצבי שיער. כיום, המותג עבור מספריים לשיער, שהחל את דרכו באיטליה, התפשט ברחבי העולם ומייצר את המספריים המקצועיים שלו במספר מפעלים ברחבי העולם. חברת בלה דונה מציעה כעת את המספריים היוקרתיים שלה, לספרים בישראל, במחירים מיוחדים ותוך אספקה מהירה שלארבעה ימי עסקים בלבד.


8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page