מספריי ספרים טובים
top of page

מספריי ספרים טובים

מה כדאי לדעת לגבי בחירת מספריי ספרים טובים

מספריים מקצועיים לספרים ומעצבי שיער של חברת בלה דונה
מספריי ספרים טובים

כשבאים לקנות מספרי ספרים טובים יש לקחת בחשבון את נוחות הכלים ואיכותם, כמו גם, התקציב שעומד לרשותכם. החשיבות של מספריי ספרים טובים למעצבי שיער גדולה, מכיוון שהמספריים הם כלי העבודה המרכזי שלהם והתוצאות של עבודת מעצב השיער תלויה, לא רק במקצועיותו ובניסיון שלו אלא גם באיכות של הכלים בהם הוא משתמש.


גזירה ודילול

בעולם של עיצוב השיער מקובל לחלק את המספריים לשני סוגים מרכזיים, מספריי ספרים לגזירה עם להבים קמורים כלפי מטה. תכנו ועיצוב של מספריי ספרים לגזירה מאפשר לחתוך במהירות ובחדות אזורים נבחרים לקראת המשך עיצוב השיער. הסוג השני הם, מספריי ספרים לדילול בהם, העיצוב של הלהב הוא בדומה לחרמש. עיצוב זה של הלהבים מאפשר למעצב השיער, לדלל את השיער תוך חיתוך חלק של הקצוות הנבחרות, ללא שהשיער יחמוק בזמן סגירת המספריים.


מידות וגדלים

כשמדובר על מספריי ספרים לגזירה, מלבד האיכות ישנם גדלים שונים לעבודה. חשוב לעבוד עם המידה הנכונה של מספריים מומלצים למעצבי שיער על מנת שהעבודה תהיה נוחה וזורמת. רוב מעצבי השיער בוחרים במידה של 5.5 אינץ' או 6אינץ' . המידה של 7 אינץ' לא פופולרית כמו המידות האחרות בקרב רוב מעצבי השיער ולכן מספריים מקצועיות למעצב שיערבמידה 7 קשה יותר להזמנה מהיצרנים המובילים.


על מקור הכלים, וארץ ייצור ואיכות המוצרים

ביצור של מספריים מקצועיות לספר יש חשיבות לשאלה איפה לקנות מספריים לשיער. כשמדובר על מספריי ספרים יוקרתיות, ארץ היצור, איכות חומרי הגלם והמקצועיות של החברה המייצרת. קריטיים. בניגוד למוצרים זולים רבים שאין הבדל גדול בין הייצור הסיני הזול ליצור האירופאי היקר יותר, כשמדובר על מספריים מקצועיות למעצב שיער יש משמעות לחומרי הגלם שהיצרן משתמש בו והעלות היקרה יותר עבור מותגים איכותיים מצדיקה את עצמה לאורך הזמן.


מספריי ספרים טובים מחברה איכותית ואמינה

אם אתם מחפשים איפה לקנות מספריי ספרים טובים, כדאי לכם להכיר את חברת בלה דונה. החברה מתמחת במיוחד בשיווק של מספריי ספרים יוקרתיות. המותג שהחל את דרכו באיטליה התפשט ברחבי העולם ומייצר את המספריים האיכותיים שלו במפעלים ברחבי העולם. חברת בלה דונה מציעה מספריים איכותיים לספרים בישראל במחירים מיוחדים ותוך אספקה מהירה עד למספרה בתוך ארבעה ימי עסקים בלבד.


11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page