מספריים לספרים
top of page

מספריים לספרים


מספריים מקצועיים לספרים ומעצבי שיער של חברת בלה דונה
מספריים לספרים – מדוע חשוב לבחור את האיכותיים ביותר?

יש אנשים שחולמים להיות מורים ויש כאלה שרוצים להיות רופאים. יש שילכו על -לא פחות מעורך דין או אפילו שופט בבית המשפט, כאשר יש את אלו שמסתפקים בחלומות סמליים יותר אך אפשריים הרבה יותר: החלום להפוך לספר ולפתוח מספרה!


אז סוף סוף הגיע הרגע הגדול. סיימתם ללמוד את כל רזי המקצוע, עברתם את ההכשרה המתאימה ואתם כבר עומדים לפתוח את המספרה אשר עליה חלמתם כל כך הרבה שנים. אך רגע לפני, אתם חייבים להצטייד בכל הציוד הדרוש בכדי שתוכלו להעניק את המענה המושלם לקהל הלקוחות שלכם.


מספריים לספרים

אין ספק כי אחד המוצרים החשובים ביותר לכל ספר אלו הם מספריים לספר. המספריים זהו למעשה הכלי המרכזי אשר בו אוחז הספר משך רוב שעות העבודה שלו. הבחירה במספריים הנכונות היא בחירה די גורלית כאשר מדובר בספר מקצועי המעוניין להשקיע בכלי איכותי שייתן לו את המענה המושלם לאורך זמן.


מספרים מקצועיות לספרים – איך בוחרים?


  • חדות – המספריים המקצועיות המיועדות עבור הספר חייבות להיות חדות במיוחד ואיכותיות ברמה כזו שהם יעניקו ביטחון מלא לספר האוחז בהם. המספריים יחתכו היטב באופן מדויק ומושלם מבלי שהחדות של המספריים תקהה לאחר זמן מה. דבר שקורה כאשר המספריים אינן איכותיות מספיק.

  • מספריים מקצועיים עם אחיזה נוחה עבור הספר – קריטריון נוסף עבור המספריים מעבר לחדות ולאיכות שלהן היא הפרקטיות של המספריים שיעניקו לספר את האחיזה הנוחה המתאימה עבורו. יש לשים לב כאשר מדובר בספר שהוא שמאלי, הוא יצטרך להתאים לעצמו מספריים המיועדות לאנשים שמאליים. קשה עד בלתי אפשרי 'לגייר' מספריים רגילות לטובת הספר השמאלי כאשר לא צפויה לו הצלחה מזהירה בתחום כאשר הוא ישתמש במספריים שאינן מתאימות.

  • מספריים לדילול שיער – המספריים המיועדות לדילול שיער אלו הן מספריים נחוצות ביותר לכל ספר ולמעשה אלו הן המספריים המבוקשות ביותר עבור הספר.


ברור שמלבד המספריים חשוב שהספר ישקיע גם במגוון של מסרקים מתאימים, במברשות מתאימות לשיער, מכונות פן, בייביליס, מכשירים להחלקת השיער ולגיהוץ ועוד.


כמו כן הוא חייב לעצב את המספרה עם המראות והריהוט המתאים ובכלל לדאוג שהמספרה שלו תשדר מקצועיות.


63 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page