מספריים מדללים לשיער
top of page

מספריים מדללים לשיער

עודכן: 21 בנוב׳ 2021


מספריים מקצועיים לספרים ומעצבי שיער של חברת בלה דונה
מספריים מדללות לשיער

מספריים מדללים לשיער - כשעיצוב ותשוקה נפגשים

אל תגידו ספר, תגידו מעצב שיער. אומנות עיצוב השיער באה לידי ביטוי בשכבות ובדירוגים, באמצעות טכניקות של דילול השערה ניתן לייצר גבהים, עומקים, ליצור קומפוזיציות מעניינות ולהדגיש תווי פנים.

מספריים מדללות לשיער, הם כלי עבודה מרכזי בעבודתו של הספר, מספרי דילול איכותיות יבצעו את הדילול העדין, מלאכת המחשבת, הדורשת ריכוז רב באופן מיטבי.


מהן מספריים מדללות?

מספריים מדללות הן מספריים אשר תפקידן הוא לעצב את השיער. לכל ראש של אופי צמיחת שיער ייחודי עבורו. באמצעות דילול ניתן לקחת קבוצת שיערות, ולבצע ולעצב אותה בכיוון השונה מכיוון הצמיחה, זוהי טכניקה ליצירת גובה, נפח ועומק, והיא רלוונטית ביותר לגברים ונשים בעלי שיער דליל, שחושקים ברעמת שיער מרשימה באמצעות שיערם הטבעי בלבד.

האם השוני הקיים בין סוגי השיער משפיע על הדילול?

אין ספק ששיער מלא עושה טוב לפנים, אבל מה קורה כאשר השיער סמיך מדי או דק מדי, המראה המתקבל עשוי להיות כבד, במקרה הראשון, ולא מחמיא, במקרה השני. שיער סמיך ועבה, מצריך דילול מאזור הקרוב לקרקפת, וזאת על מנת ליצור תנועה ולהעניק צורה, עיצוב תספורת, השיער מקבל מראה קליל יותר.

כאשר מדובר בשיער דק ודליל במיוחד, הדילול יתבצע בקצוות השיער, ועדיף עם מספריים מדללות לשיער, בעלות יכולת דילול כפולה, בעדינות מרבית, על מנת למנוע קריעה של השערה. יצירת שכבות, באמצעות קצוות באורכים שונים, תעניק לשיער מראה מלא יותר ועשיר.

גם תספורות ארוכות, יכולות לקבל קצוות קצרות מדורגות, המשתלבות היטב עם הקצוות הארוכות, ובכל זאת המראה, שיתקבל יהיה של שיער ארוך ומלא יותר.


מספריים מדללות לשיער איכותיות מאפשרות דילול איכותי, ללא שבירת שיער, יצירת גבהים ועומקים הם מהות עיצוב התספורות.


258 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page